Project Natal: Όταν ο άνθρωπος γίνεται το χειριστήριο

Project Natal: Όταν ο άνθρωπος γίνεται το χειριστήριο


Ίσως πολλοί από εμάς να έχουμε βαρεθεί τον κλασσικό χειρισμό των βιντεοπαιχνιδιών. Έτσι όταν ήρθε στο προσκήνιο το Nintendo Wii, επικράτησε ένας μίνι παροξυσμός, με το πρωτοποριακό για τα δεδομένα Wiimote. Αυτό φαίνεται να ζήλεψε η Microsoft και μπαίνει δυνατά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, κάνοντας τον καθένα από εμάς, «χειριστήριο»!

Γίνετε «χειριστήρια» και χάστε κιλά εύκολα
Το όνομα της συσκευής που επινόησε η Αμερικάνικη εταιρία είναι Project Natal και στην ουσία πρόκειται για μία κάμερα η οποία καταγράφει τις κινήσεις που γίνονται μπροστά της και στη συνέχεια τις προβάλλει στην τηλεόραση. Κάτι τέτοιο μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά δεν είναι. Η διασκέδαση που προσφέρει μία τέτοια πατέντα μέσω του Xbox 360 είναι αρκετά μεγάλη, αν αναλογιστούμε όλες τις δυνατές εφαρμογές της. Σε μία πρόσφατη επίδειξη παρακολουθήσαμε ορισμένους gamers να δοκιμάζουν το Project Natal σε παιχνίδι με αγώνες αυτοκινήτων.

Οι παίκτες κάθονταν αναπαυτικά στους καναπέδες και αυτό που έπρεπε να κάνουν ήταν να οδηγήσουν το αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς χειριστήριο! Έτσι απλώνοντας και τα δύο τους χέρια προς τα εμπρός, αναπαριστούσαν το “αόρατο’’ τιμόνι και στη συνέχεια έστριβαν δεξιά και αριστερά, ανάλογα με τις ανάγκες τις πίστας. Αυτό μπορεί σε ορισμένους να φαίνεται ιδιοφυές, ενώ σε μερικούς άλλους απλά κουραστικό. Φανταστείτε να πρέπει να τρέξουμε endurance αγώνες, οι οποίοι κρατούν παραπάνω από μία ώρα. Στο τέλος του κάθε αγώνα οι παίκτες θα φεύγουν με πιασίματα ακόμη και τενοντίτιδες.

Το Project Natal είναι ‘’καθυστερημένο’’
Πέρα από την προφανή κούραση των gamers, η μικρή Ναταλί (όπως είναι το χαϊδευτικό της συσκευής) αντιμετωπίζει κάποια σοβαρά τεχνικά ζητήματα. Πρώτο και καλύτερο είναι το χιλιοειπωμένο lag(καθυστέρηση), το οποίο φαίνεται να προβληματίζει τη Microsoft. Από τα πρώτα κιόλας δείγματα γραφής, φαίνεται πως η πλήρης απουσία κάποιου φυσικού αντικειμένου, προκαλεί μία καθυστέρηση στην επεξεργασία των δεδομένων. Έτσι οι κινήσεις που πραγματοποιούνται από τους παίκτες δεν μεταφέρονται απευθείας στο παιχνίδι, αλλά καθυστερούν. Αυτό μπορεί να προκαλέσει μεγάλα προβλήματα στη ροή του gaming, μιας και σε αρκετά παιχνίδια όπως το Call of Duty: Modern Warfare 2, η ζωή μας χάνεται και σώνεται μέσα σε μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου.

Επίσης, η Microsoft φαίνεται να μην μπορεί να προσδιορίσει τις κατηγορίες των παιχνιδιών που θα υποστηρίζει το Project Natal. Η αλήθεια είναι πως games όπως το Gears of War 2 και Halo 3 δεν είναι βιώσιμα χωρίς κάποιο χειριστήριο. Αυτός βέβαια είναι και ο νούμερο δύο πονοκέφαλος του Αμερικάνικου κολοσσού.
Το Project Natal θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το Xbox 360 τα Χριστούγεννα του 2010, μαζί με μία γκάμα παιχνιδιών τα οποία δεν έχουν επιβεβαιωθεί μέχρι σήμερα.

Τα περιμένουμε όλα με αγωνία !

Κωνσταντίνος Κουτσούμπας
Εκπομπή Users, Sentra FM 103,3
www.GameWorld.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *