Νέο Medal Of Honor!

Νέο Medal Of Honor!

Preview

 

Ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της χρονιάς, είναι το νέο Medal Of Honor. Σε μια κίνηση απελπισίας, η EA αποφάσισε να κάνει στροφή 180 μοιρών και να αντιγράψει την σειρά που καλείται να αντιμετωπίσει… τουλάχιστον στο Single Player μέρος. Στο Multiplayer η εταιρεία μας εξέπληξε ευχάριστα όταν ανακοίνωσε την μελλοντική της συνεργασία με την DICE, προκειμένου η δεύτερη να αναλάβει την ανάπτυξή του.

 

Προτού ξεκινήσουμε, αξίζει να αναφερθούμε λίγο στα γραφικά τα οποία στέκονται στο ύψος των περιστάσεων ακόμα και στην beta έκδοση. Όπως και στο Bad Company 2, έτσι κι εδώ η DICE χρησιμοποιεί την Frostbite 1.5. Υφές υψηλής ανάλυσης, λεπτομερέστατα μοντέλα χαρακτήρων, bloom effects, soft particles, HSAO και μια “light” καταστροφή περιβάλλοντος (χάρις την Destruction 2.0 engine) είναι τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσετε. Είναι πραγματικά κρίμα που η EA θα αρκεστεί στην Unreal Engine 3 και δεν θα χρησιμοποιήσει την μηχανή της DICE και στο Single Player μέρος και σε αντίθεση εννοείται με το Bad Company 2, η beta του MOH τρέχει πολύ καλύτερα.

 

Η beta προσφέρει δύο είδη παιχνιδιού: Το Team Assault και το Combat Mission. Το πρώτο πρόκειται για το κλασικό μας Team Deathmatch και αποτελεί μια πιστή αντιγραφή του ανάλογου είδους από το Modern Warfare 2. Από τον τρόπο που εμφανίζονται οι ενδείξεις πόντων μέχρι και το μηδαμινό recoil… τα πάντα φωνάζουν ότι “όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει MW2”. Το δεύτερο πρόκειται για μια πιο ελαφριά έκδοση του Rush που είχαμε δει στην σειρά Battlefield. Υπάρχουν δύο ομάδες, οι αμυνόμενοι κι οι επιτιθέμενοι με τους πρώτους να προσπαθούν να προστατέψουν συγκεκριμένα σημεία ελέγχου (όπως αντιαεροπορικά συστήματα και ραντάρ) και του δεύτερους να προσπαθούν να τα καταστρέψουν ή να τα φέρουν υπό την κατοχή τους.

 

Τα προβλήματα της beta είναι αρκετά. Γι αυτό άλλωστε ονομάζεται και beta και ακριβώς γι αυτόν τον λόγο δεν πρόκειται να ασχοληθούμε με αυτά. Αντ’ αυτού θα εκφράσουμε την επιθυμία μας να διορθωθούν μερικά όπως τα προβλήματα του browser, το γεγονός ότι πρέπει να μπεις μέσα στους χάρτες για να βγεις εντελώς από το παιχνίδι, το chat text που δεν λειτουργεί, το lag στο hit registration, το τρέξιμο που άλλες φορές λειτουργεί κι άλλες πρέπει να πατάς το σκύψιμο και μετά το τρέξιμο για να ξεμπλοκάρει και άλλα μικροπροβλήματα.

 

Ο χειρισμός είναι ολόιδιος με του Bad Company 2. Για ακόμη μια φορά θα πρέπει να ξεχάσετε τα prone και lean, ενώ δεν μπορείτε να αλλάξετε κατεύθυνση όταν τρέχετε. Οι περιορισμοί αυτοί δεν είναι τόσο κακοί όσο ακούγονται γιατί όπως και να το κάνουμε, μιλάμε για ασταμάτητη και γρήγορη δράση που θα ζημιωνόταν ανεπανόρθωτα από το γνωστό και βαρετό ‘καμπέρωμα’ που επιφέρουν τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά. Το MOH άλλωστε δεν είναι GRAW2. Είναι σαν να ζητάει κάποιος lean και prone στο Quake 3. Απλά, δεν λέει. Υπάρχουν μερικά πράγματα που μας ξένισαν στην beta όπως την σχετικά κακή απόκριση του ποντικιού εξαιτίας ενός μικρού mouse acceleration, το ότι δεν μπορείτε να επιλέξετε τα διαθέσιμα όπλα σας μέσω της ροδέλας του ποντικιού και το ότι ο χειρισμός των οχημάτων/στημένων όπλων ήταν απογοητευτικός. Όλα αυτά βέβαια (ή τα περισσότερα τουλάχιστον) μπορούν να διορθωθούν, οπότε και αναμένουμε την κίνηση της DICE.

 

Μερικά επιπλέον χαρακτηριστικά που αξίζει να αναφερθούν είναι το hit registration, οι servers και τα rewards κατά την διάρκεια των γύρων. Ένα από τα σημεία κλειδιά των Multiplayer FPS είναι η ζημιά που προκαλεί μια σφαίρα και το hit registration. Ευτυχώς τα δύο αυτά χαρακτηριστικά του MOH κυμαίνονται σε πάρα πολύ καλά επίπεδα. Σε αντίθεση με το Bad Company 2, δεν θα χρειαστεί να αδειάσετε μισό γεμιστήρα για να σκοτώσετε τον αντίπαλό σας. Μοναδικό μελανό σημείο είναι η μικρή καθυστέρηση που απαιτείται για να καταχωρηθεί το χτύπημά σας και ευελπιστώ η DICE να το εξαλείψει στην τελική έκδοση. Όπως και στο BC2, οι dedicated servers δηλώνουν κι εδώ παρόν. Τέλος, κατά την διάρκεια των γύρων και αναλόγως τον αριθμό των ατόμων που σκοτώνετε, κερδίζετε μερικές επιβραβεύσεις (rewards) τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αυτές είναι το mortar strike, η επιπλέον ασπίδα ή τα επιπλέον πυρομαχικά. Στο χέρι σας είναι λοιπόν αν θα βοηθήσετε τους συμπαίκτες σας με τις δύο τελευταίες επιλογές ή αν θα προτιμήσετε να σκοτώσετε όσους περισσότερους αντιπάλους μπορείτε με την πρώτη.

 

Η γεύση που μας άφησε η beta ήταν γλυκανάλατη. Κι αυτό γιατί παρόλο που έχουμε να κάνουμε με ξεκάθαρη αντιγραφή άλλων ειδών από άλλα παιχνίδια, αυτά παραμένουν πορωτικά και καθηλωτικά. Το στοίχημα που καλείται να κερδίσει στην ουσία λοιπόν η DICE, είναι το πώς θα κερδίσει τους gamers που διαθέτουν ήδη τα BC2 και MW2. Υπομονή λοιπόν μερικούς μήνες, οπότε και κυκλοφορεί το MOH!

 

Γιάννης Παπαδόπουλος

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *